Blog
Cosul de Cumparaturi 0 lei

Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi.

1. Cum comand?

Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.roflora.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

- identificarea si alegerea produselor;

- inregistrarea dvs. ca utilizator al www.roflora.ro sau cumpararea fara inregistrare;

- efectuarea platii produselor.

Plata se efectueaza online sau prin transfer bancar / ordin de plata, in conditiile reglementate la capitolul METODE DE PLATA, iar costul final va contine pretul produsului comandat cu TVA inclus, si, daca este cazul, pretul livrarii.

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.roflora.ro sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile

2. Cum platesc?

Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: online cu cardul, prin transfer bancar / ordin de plata sau numerar / cash la livrare. Informatiile de plata le veti primi prin e-mail, sub forma unei facturi.

3. In cat timp de la lansarea comenzii ajunge produsul la destinatie?

Roflora livreaza pentru dumneavoastra, prin florari locali, atat pe teritoriul Romaniei cat si pe plan international.

Livrarile in tara se fac in aceeasi zi, de luni pana duminica, daca se inregistreaza comanda pana la ora 15:00. Comenzile inregistrate dupa ora 15:00 se livreaza a doua zi. Livrarile internationale se efectueaza in aceeasi zi de luni pana sambata, daca se inregistreaza comanda pana la ora 12:00. Comenzile inregistrate dupa ora 12:00 se livreaza a doua zi. Timpul mediu de livrare in Romania, dupa ce obtinem toate datele necesare, prevazute in formularul de comanda, inclusiv confirmarea platii, este de aproximativ 2 ore pentru localitatile in care avem florarii partenere.

Va rugam sa retineti ca nu putem garanta timpii de livrare, in conditii ce nu tin de Roflora si de florariile partenere. In perioadele aglomerate din an (februarie, martie, decembrie) timpii de livrare pot creste, gratie unor factori pe care nu ii putem controla.

4. Pot livra buchete si in strainate?

Roflora livreaza pentru dumneavoastra, prin florari locali, atat pe teritoriul Romaniei cat si pe plan international. Livrarile internationale se fac in aceeasi zi, de luni pana sambata, daca se inregistreaza comanda pana la ora 12.00 (ora Romaniei). Comenzile inregistrate dupa ora 12.00 se livreaza a doua zi.

Roflora.ro face tot posibilul pentru a livra comenzile la data specificata de client (pentru livrarile Internationale se garanteaza doar data livrarii nu si intervalele orare AM, PM iar in zilele de duminica nu se efectuează livrari internationale), cu toate acestea pot exista situatii in care livrarea la data specificata nu este posibila, cum ar fi zile libere, sarbatori nationale, vreme nefavorabila, zile libere oficial (colaboratorii internationali care nu efectueaza livrari in zilele de Duminica).

5. Toate produsele de pe site sunt disponibile in stoc?

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. Produsele comandate nu includ accesorii, decat daca se precizeaza acest lucru. Echipa noastra de profesionisti poate substitui flori, ca alternativa adecvata, similare ca stil, calitate si valoare, in functie de disponibilitatea in anumite locatii.  In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.

6. Preturile sunt cele afisate pe site?

Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.roflora.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 24%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada. La preturile afisate se adauga taxele de livrare care difera in functie de orasul sau tara de destinatie.

Pretul final este cel care a fost confirmat odata in pagina de Finalizare comanda, pret care apare in confirmarea de comanda. In cazul in care utilizatorul nu poate fi contactat sau renunta la achizitionarea produsului, roflora.ro are dreptul de a anula comanda respectiva, restituind in totalitate suma platita in avans atunci cand este cazul. roflora.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile din site in functie de schimbarile ce au loc la bursa de flori din Olanda, de unde sunt importate. Pretul florilor difera si in functie de perioadele de varf, Sarbatori legale si zile specifice in alte tari, cand pretul acestora creste. Florile importate in extrasezon sunt mai scumpe decat cele care pot fi gasite pe toata perioada anului.

7. Pot atasa un mesaj comenzii?

Se poate atasa un mesaj personalizat fiecarei comenzi, ce va fi printat exact in forma in care il veti scrie, pe o felicitare cadou. Mesajul dorit se noteaza in cosul de cumparaturi, la punctual 3. Detalii livrare.

8. Cat ma costa transportul?

Transportul este gratuit, pentru livrari in localitatile in care Roflora are florarii partenere. Pentru restul localitatilor, taxa de transport este de 1 leu pe kilometru, tarif dus intors. Acest tarif contine TVA.

 9. Produsul livrat arata exact ca cel de pe site?

roflora.ro.ro foloseste descrieri sugestive pentru produsele sale si garanteaza acuratetea informatiilor de pe acest site. Pozele au titlu informativ. Nuantele florilor din buchete si aranjamente pot fi diferite fata de cele prezentate online, in functie de disponibilitate. In cazul in care anumite produse sau flori lipsesc din stoc, roflora.ro poate inlocui aceste produse sau flori cu unele similare ce pastreaza aspectul si valoarea produsului original dupa contactarea telefonica, in prealabil, a expeditorului de catre operatorul comenzilor online. In cazul florilor din extrasezon, dezavantajul este ca se gasesc pe o perioada scurta de timp, ele pot fi importate aproape in orice sezon, dar la preturi mai mari. Marimea, forma si culoarea cosurilor si a vaselor aranjamentelor disponibile online poate fi diferita. Puteti solicita in orice moment un buchet personalizat sau de o alta culoare in cazul in care acesta nu apare pe site.

10. Pot anula comanda?

In cazul solicitarii anularii de catre Cumparator a unei comenzi inainte de data livrarii, acestuia i se va returna suma integrala, iar daca anularea survine in urma unor erori ale Cumparatorului, acestea se vor solutiona dupa cum urmeaza:

- datele furnizate de Cumparator sunt eronate si incomplete si impiedica efectuarea livrarii - se retine taxa de livrare, care reprezinta intreaga suma platita pentru acel serviciu si Cumparatorul este contactat.

-livrarea efectuata la alta data decat cea mentionata de client in comanda: daca se solicita anularea comenzii, inainte de livrare, se restituie suma integral achitata.  

Livrarea in afara intervalelor orare mentionate in comanda nu este taxata, dar trebuie sa se incadreze in intervalul orar al programului de lucru al florariei locale.

Q Call t Message